Dec 15, 2013

Pretty Awesome Giveaway by Khairina

http://her-khairina.blogspot.com/


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 
 semoga apa yang aku lakukan ini diberkati Allah . Amin

 Saya nampak blog post dekat blog reading list pasal giveaway ni . Tangan laju saja click . Hadiah dia sangat menarik minat aku . Tapi tak tahu lah aku terpilih kerana pemenang dipilih melalui "top referral" dan juga random . Blog aku tak ramai readers jadi mungkin peluang untuk menang itu tipis . Berserah saja . 

Sebelum itu , saya doakan Kharina yang menduduki PMR mendapat keputusan yang cemerlang dan diberkati oleh-Nya . Awak ambil 9 subject ? wow . Saya doakan yang terbaik ! Dah nak keluar result kan ? Semoga cemerlang lah keputusan awak nanti . 

sila click banner di atas . terima kasih ! 

Start - 6 Nov 2013
End - 20 Dec 2013

aku lambat sangat nampaknya .  tapi ini first time aku join giveaway . kalau segmen dah banyak kali join . 

Pemenang dipilih berdasarkan ?
  1. top referral
  2. random
  3. patuh segala syarat
  4. pemenang bertuah 
Syarat-syarat wajib ?
 &

follow blogshop sponsor , facebook sponsor dan instagram sponsor


Senarai hadiah ?

kalau tengok dekat banner atas ada nampak dress ,  begs , lip tint , badge exo , dan boots ! menarik sangat ! tapi ada lagi ! macam2 jangan terkejut bila click SINI


bukti saya mengikuti semua syarat




D O N E ! 

alhamdulillah

No comments:

Post a Comment

Comment here.