Dec 22, 2013

tolong ? siapa tahu ?

 

Dah - dah cukup pandang mamat tu sila tumpu perhatian dekat post aku pula . Main jeling - pun jangan . Edit terlebih la pula aku rasa . Terasa terlalu milky . Milky bukan type aku . Aku suka tanned . Apa kai ? jangan nak letuskan segala fitnah . nanti luhan kejar dengan hammer thor . aku tak nak tolong . eh tapi betul aku suka tanned . 


mana nak carik pencil case macam ni ? 


tak kira lah online ke kat gerai kedai ke apa2 ke , ada tak ? ada sesiapa tahu ? dengan haga yang berpatutan oh ini semestinya takkan nak spend 70++ hanya untuk pencil case kan ? mohon siapa tahu tolong comment ya TT-TT 


orang tengah cari barang sekolah , aku belum siap lagi . dah nak sekolah lah terasa ke-eksaited-an . aku nak tahun depan aku jadinya *sila sambung ayat pada sidebar atas sekali* aku dah siap beli , beli sahaja ye , prepare balut tulis nama ke apa ke semua tu belum . terasa malas . OH ! lupa lah aku belum beli pembalut pe semua hahahahahahahaha patut semangat nya idok . wah rupanya menulis di blog ni boleh buat aku teringat kan akan sesuatu 


tadi shopping kejap dengan makcik-2 aku . lalu depan sekolah BU ! cantik nyaaaa sobs the top RC chapter wei jangan main2 . rindu dinner RC . rindu semua . aku suka BU - beyou . "beyou" tu terasa smart lah . beyou . tak perlu jadi orang lain . tak perlu ikut nak jadi macam karakter dalam cerita drama novel anime movie etc . itu cuma rekaan penulis yang mungkin menginginkan orang seperti itu wujud lalu muncul dihadapannya lalu berkata "oh awak mempunyai ciri2 orang yang saya idami sehinggakan saya tulis tentang peribadi awak dalam novel saya" . tak perlu . BEYOU

BEYOU ftw 


hidup cuti ni hanya mengeratkan hubungan silaturrahim aku antara makanan dan katil dan bilik tidur yang sememangnya rapat sejak azali lagi . jangan cemburu akan persahabatan kami . jangan pisahkan persahabatan kami . kalau seseorang itu cuba pisahkan , pasti tidak menjadi . jika mereka sudah rapat maka bond antara mereka tetap terjalin jugak . mereka akan saling ingat . tak kira waktu . kalau terpandang sesuatu teringat sesuatu yang ada kaitan atara satu sama lain , mereka pun akan teringat antara satu sama lain . bond mereka kuat . anda tak dapat nak putus kan . tak akan .

terlencong bab lain pulak eh

siapa tahu tolong bagitahu pls pls pls pretty pls saya dah kasi awak jamu cuci basuh vaccum mata tengok ciptaan terindah di atas tu boleh lah eh eh


jya ne 


No comments:

Post a Comment

Comment here.