Jan 28, 2013

Entry penuh fangirling =_=


Takut pulak tengok Myungsoo macam ni ._.

Assalammualaikum .

Lamaaanyaaaaaaa aku tak update huuuuu . 2 minggu ke tiga minggu ah lantak lah . Last update pasal ke-eksaited-an nak pergi rumah Sarah yang kononnya kitorang nak study . Oh kononnya ..... =_=  Padahal semua dah rancang nak tengok Gayo Daejuns since aku gatal mulut cakap kat diorang yang aku dah download . pshhh =_= Aku tak tau nak cerita apa sebenarnya so ........ aku cerita pasal my fangirl feels ah kononnya masa tengok Gayo Daejun tulah .


Aku download 2 daripada 3 Gayo Daejun ; MBC & SBS since aku rasa macam "eh tak perlu ah aku download KBS" "tak best lah" hahahah tu yang aku pikir lah . Lagipun stage KBS tak best =_= KBS memang cenggituu .. and tbh stage macam biasa except stage B2ST dengan Inpiniteu kehkeh huu excited tu still asdfghjkl .


Aku sebenar-benarnya nak tengok SBS Gayo Daejun sebab aku rasa stage SBS Gayo Daejun macam paling best je ...... bagi aku lah masa tu . Then iqa kata tak payah since SBS nanti ada tayang kat ONE HD . Aku macam ..... "ok lah suka hati lah aku ikut je lah" <--- budak tak selalu tengok TV =_= dan dan rasa menyesal tengok MBC tu ada , rasa tak menyesal pun ada .


Apa yang paling aku kesalkan , sebelum aku tengok MBC Gayo Daejun tu , 2 hari ke sehari sebelum tu , aku ada baca tweet orang yang tengok stream . Tweet tu lebih kurang nak menyampaikan mesej lagi jelas terang dan nyata yang berbaur begini ; "Gikwang bukak baju atas stage" ah aku tak ingat ayat lah . dah lama dah pun tapi still maksud yang sama . Dan korang tahu lah aku kalau dah excited aku bagitahu lah kawan aku ........ diorang pun excited and of course menanti dengan penuh debaran ...


Mana tak nya Gikwang pun memang asyik buat muka sexy masa perform tu dan okay lah sangat bagi harapan pada kitorang ni dan bila performance dah habis ...................... "alaaaaaaa" "kenapa tak ada?" tau lah kan =_= ah . malas ah nak cerita lagi pasal benda ni ToT


Macam tak boleh search google pasal abs Gikwang (lol?)


 Dan lagi satu .............. pasal BAP . Ah . Tipulah kalau Baby tak sedih tengok performance diorang dalam tu . Aku ni Baby 3/5 (suku ?) masa pun dah rasa nak menangis .... Dan aku still marah kat Jongup pasal tu ... dan aku tak tahu lah boleh baik ke tak marah aku tu T-T Okay lah fans Zelo lagi sedih sebab Zelo siap sentuh lagi tapi tapi tapi still pandangan Jongup tercemar . Weh , diorang tu budak innocent sekolah lagi pehal lagi suruh buat macam tu =_=


Dan aku pelik ah kenapa Baby ship diorang oh . Okay aku faham mungkin sama macam perasaan 2Hyun (Hyuna & Hyunseung) shippers sebab aku pernah jadi salah sekorang dari meraka . Tapi sekarang aku lebih ke arah JunAh T^T . Ah korang patut search performance diorang kat MBC Gayo Daejun kalau nak faham lagi apa yang aku rasa .

Doakan aku cepat-cepat baik dengan Jongup T^T


Tapi ada lagi , masa penutup MBC Gayo Daejun tu semua artis berkumpul dan kenapa Jongup mesti sebelah dia ?! Kenapa ?! Dan Jongup menari macam tu dan bagi aku itu dah cukup sexy ah dan kenapa kau nak menari macam tu sebelah dia Jongup ........... //merintih 


Ok laaa , tapi lepas tu aku boleh lagi ketawa , tersenyum lebar bahagia bila tengok Namu pegang Seob's waist omggg hahahah Aku tak pasti ah waist ke belakang badan Seob ke tapi yang aku tahu tangan Namu memang landing kat badan Seob and and and dengan senyuman lebar dari Namu lagi wow dan of course si Seob semestinya senyum lebar . Siap gelak lagi . Both of them were laughing . Great to see XD


Ah lagi satu . hahahahhahahahahah aku suka betul ah . Scandal aku dalam BTOB ehem *cough* Ilhoon *cough* eyy macam tahu-tahu je aku tengah bersedih tengok scene yang sangat menyakitkan mata tu . BTOB diri dekat dengan BAP masa tu ehem *cough*BTOBAP*cough* dan tiba2 Ilhoon menari pemende ntah pastu lama2 dia menari sampai kedepan hah . Hhahahaha mata aku yang tadinya melekat tengok scene menyakitkan hati tu terus melekat kat dia hahaha sampai tak lepas oiii aku pandang Ilhoon XD


Thanks to Ilhoon *cough* 


ok aku baru nak cerita pasal ni padahal benda ni jadi masa minggu pertama persekolahan . dah 3 minggu kot . Hhahahaa ok


jya na ...







No comments:

Post a Comment

Comment here.