Jan 4, 2013

entry di pagi buta -.-


Assalamualaikum . 

Ok aku tengah bosan . Entry pagi-pagi buta . Dah nak pukul 2 tapi aku tak tidur lagi ;~; Actually esok aku kena bangun awal . Nak pergi rumah Sarah lol . Aku kasi alasan kat mak aku nak copy nota yang aku tak sempat salin masa first sekolah tu ok sekolah aku first day lagi dah ade homwork bertimbun -.- Tapi sebenarnya ada dua tujuan , nak tengok Gayo Daejun(s) dengan geng aku haha -.- Tapi pasal nota tu ye memang betul . Masa tu aku keluar gi solat so tak tau kena buat apa . Aku nak copy kawan punya nota ah ni . Dah lah banyak -.- Takkan esok iaitu 3rd day aku nak buat hal lagi lah pulak -.- aku baik ;~;

Semalam aku tak on langsung . Langsung tidak . Dan sejujurnya aku rindu temlen semalam hahahaha ;~; Baru satu hari weh -.- Aku baik sekolah , makan kejap pastu mandi . Lepas aku mandi tu aku main-main dengan kucing aku tu . Lepas tu aku baring kejap dekat depan TV sebab aku rasa kepala aku dah berdenyut-denyut -.- Pukul 9 kot baru aku jaga ;~; tu pun disebabkan adik aku memekak main jerit sana sini . 

Aku tengah pening lagi tu tak hilang lagi masa aku sedar tu . Lepas tu aku cakap ah kat adik aku suruh senyap . Ok lebih kepada marah tbh -.- Kebetulan mak aku tengah baca novel kat sebelah aku pastu mak aku tegur ah adik aku ok baru nak dengar diorang tu . Aku nak sambung tidur tapi tak boleh . ah aku memang tak suka terjaga dari tidur yang enak lol pastu nak sambung mesti tak boleh . 

Aku perlukan Myungsoo pada waktu ini

Last-last mak aku suruh makan since masa lepas balik aku makan tu aku just makan laksam . Bagi aku makan laksam tu dah cukup banyak ah bagi aku . Takkan nak makan lagi dah lah malam . Mak aku suruh aku makan nasi pastu makan ubat . Aku tengok atas meja makan ada nasi kerabu atas pinggan yang dah terbukak dari plastik tapi tak dimakan tapi dah disentuh . Ok pening dak ? -.- Aku hentam je ah lantak ah makan je . Memang macam untuk aku je hahhaah k perasan . Lepas dah makan ubat semua aku baring kejap ... 

Disebabkan tak boleh tidur , aku join parents aku tengok Adam & Hawa . Aku dah baca novelnya so aku malas nak tengok semua episode cerita tu tengok sikit2 je . Boleh tahan ah . Lepas tu aku main game .... lepastu aku tidur sebab kepala dahberat sangat dah ..

Apa lah aku cerita ni .... nak hilangkan kempunan tak online sehari lah kot ._. ok ah aku ngantuk . 

ja bye bye .






No comments:

Post a Comment

Comment here.