Jan 29, 2013

Atok Oh Atok


Ok cool enough ;__;

Assalammualaikum .

Hhahahaha ok tengok tajuk entry pun aku da tergelak . Hari ni aku banyak buat dosa kat orang tua sorang ni . =_= Atok ku pohon maaf dari hujung mata hingga hujung bibir . Hhahahaah ok sikir je aku mintak maaf lol . Ini namanya maaf tak bersungguh =_= Aku pernah imagine aku cari pasal dengan Gyu . Aku tengah diri dan Gyu tengah duduk . Aku kenakan dia sambil gelak-gelak lompat2 since aku tengah diri masa tu . Ok boleh agak tak aku macam siapa ? Namu . Hhaahah imagine je aku macam Namu tengah kenakan Gyu . Sebab aku rasa apa yang aku imagine pasal aku tu memang sama macam Namu pun .


Ok lepas aku kenakan Gyu atau erti kata yang lebih jelas = perli , ejek etc . Aku gelak-gelak ah macam orang gila sampai terkeluar air mata . Ok serious aku rasa kalau aku kenakan Gyu boleh sampai keluar air mata . Bayangkan ah muka Gyu masa tu hahahahhhaha dah lah sepet atok ni pastu buat expression marah . HAHAHAHAHAHAHH XD Last-last mesti Gyu fed-up dengan aku pastu cakap "Yah you wanna die?" hahahah ok aku akan lagi gelak kalau ayat tu keluar dari mulut Gyu .


Kemungkinan yang Gyu akan bangun nak kejar aku tu mungkin sikit tapi aku rasa Gyu akan bangun jugak sebab aku ni kalau dah mengusik , mengejek sesiapa pun boleh geram . Apatah lagi si Atok Gyu ni yang macam pantang diusik . Kena dengan stare dia yang bagi aku tak menakutkan tapi comel kahkah XD Tu baru kita tengok Gyu marah kat TV or variety cuba kalau tak ada kamera lolololol tapi tak adalah aku rasa Gyu ni baik orangnya . Kalau marah lol comel je Gyu ..

Ok my imagination is just .... ah =_=

Ok entah apa cerita aku cerita pasal Gyu ni lol actually imagine aku ni dah lama since kalau sapa yang dah kenal aku lama aku memang suka perli , ejek atok ni hahahah betullah . Adoi , atok sungguh bayak dosa cucumu ini . Maafkan cu tok ... ;_; Rasa berdosa pulak .


Tlist hari ni best gilaaaaa hahahahahah inspirit ah memang sempoi gila . Gyu ni memang pemalas gilaaa ke hape adoi atok , meh kite tolong picitkan bahu nak tok ? ;_________; Apa yang aku suka inspirit buat kesimpulan sendiri daripada gambar fantaken dengan Idol Star Championship ataupun shortform nya ISC . termasuklah aku sekali buat kesimpulan yang sememangnya aneh XD


Lagi epic bila Gyu duduk dekat atas kerusi sorang-sorang like a boss . Dia memang jauh gilaa dengan kelompok idol tu hahahah dia duduk tak mengadap kelompok idol ataupun trek larian tapi dia duduk menghadap tempat duduk fans . Gyu nak usha awek kah ? =____= Atau mungkin Gyu sakit hati tengah Namu bermesra dengan orang lain ? Atau mungkin Gyu terlalu penat memikirkan yang hari ni diorang akan balik lambat ? ISC habis pukul 2 pagi tahu taakkk =___= memang patut atok risau


Tapi ada jugak Gyu bangun pastu inspirits pun cheering untuk dia .. sweet ok k-inspirits .. kalaulah aku ada kat sanaaaaa T-T Masa Gyu bangun tu Hoya tengah pegang tangan Gyu pastu Hoya angkat tangan Gyu macam kononnya ada menang something . Ah itu lebih kepada macam "yeay kita berjaya buat Gyu bangun yeay yeay" hahahaha imagination aku . Comeeeeeellll Hoya masa tu ._. Lepas tu member suruh Gyu throw hearts , setelah berjaya dipujuk oleh member , cair mungkin dengan pujukan member , Gyu pun buat . Pastu sengis-sengih . Ahhahahha atok maluuuuu

Disaat aku rasa Gyu perlukan teman , boleh aku offer diri tak  ;_;

Namu sangat terlalu hyper-active =_= Mula-mula dia jadi pedamping Gyu yang paling setia . Duduk diam je sebelah Gyu . Tak tahan lama , terus dia nak pergi buat fan service dia tu . Atok suruh dia urutkan kaki dia kot sebab Gyu masa tu macam tengah lunjurkan kaki dia //imaginasi semata mata . Yang tak boleh blahnya , Namu bukannya throw hearts kat inspirit , dia throw hearts kat crowns (fanclub c clown) tak silap aku . Dan k-inspirits yang sempoi gila tu pergi jerit kat namu "sini sini !" lebih kurang hahhaahhahaha .


Ada satu ni , Namu nak pergi dekat Tasty . Si k-inspirits ni macam tau je arah tujuan si Namu tu pastu diorang pergi jerit kat namu "height ! height !" hahahahahha . Kiranya macam , k-inspirits tak nak Namu dekat dengan Tasty sebab perbezaan ketinggian yang sangat ketara . Tasty tinggi2 ok . Aku rasalah Namu ni terlalu eager nak carik fans lagi kot sampai sanggup throw hearts kat fanclub lain ToT Siap curik trademark member sendiri =_= dia cakap kat inspirits kat ISC "I say WOO you say Hyun , Wooo ?" hahahahha ok you know what fans replied ? still "YA !" hahahaha they want Hoya kahkah Namu pun bersedih mungkin XD


Gila-gilanya si Namu ni , sweet dia tak hilang jugak =_= Bila MC (aku sangat berharap MC itu Yoseob walaupun bukan mungkin) tanya dia nak idol perempuan mana untuk support dia and he replied "i want support from all inspirits" ..................... aku terkedu weh bacaaaaa T_T sangat T_T nak nangis aku depan laptop ni wuuuuu Namu ........... dan semestinya support dari inspirits lebih kuat dari support mana-mana idol perempuan XD


Myungsoo menghilang kejap yang kononnya buat fans pikir dia dah balik T.T rasa malas nak online bila aku dapat tahu tu lol lemah semangat tapi nasib baik Gyu ada hahahaha ... Myungsoo masuk archery . ok . umh . hot . ok . muka . dia . masa . nak . memanah . tu . oh .................. =_=

Myungsoo panah hati sayaa .... pfft eyy geli =_=

cukuplah Gyu jadi bahan aku dalam entry ni ... maaf Gyu comel hamster alolololol

jyaa na

No comments:

Post a Comment

Comment here.