Dec 26, 2012

PinkFinite


Hai Ljoe ;_;
Assalamualaikum .

Okaylah tbh aku dah lari kat LJoe dah lama dah atau erti kata lain aku dah lama putus hubungan lari dari Chunji . Mianeeehhhh . haha ok lah at least aku jujur tak menipu diri sendiri dan juga orang lain .


Aku tweet pasal PinkFinite lepas aku sedar yang aku dah lama tak stalk diorang . Nasib baik sebab ada sorang ni spam pasal Myungsoo dan masuklah topik MyungEun . Glad aku jumpa lagi sorang Pinkfinite shipper yang memang susah ditemui . Alah mostly pinkfinite shipper ni pandai edit gambar . Aku RT tweet dia je . Then aku tweet pasal benda tu . Tu je tweet aku pasal PinkFinite . 

Lepas beberapa minit , aku tak rasa sampai satu jam atau aku tak sedar dah lebih satu jam ah apa-apa je lah , ada orang cakap pasal PinkFinite . Eh bukan cakap tu lebih kurang kutuk ataupun kata-kata yang penuh dengan perasaan tak suka . Aku malas lah nak balas karang menjadi-jadi . Mula-mula sorang je yang cakap then adalah pulak orang lain join setengah kaki .

Itu pun kebetulan je ye awak-awak , aku baca tweet korang sebab masa tu aku tertutup tab twitter aku . Aku tengah tweet-tweet dengan Iqa masa tu so aku duduk kat mention box je . Aku tak tahulah ada ke tak makhluk lain yang menyatakan dia ni tak minat PinkFinite . And I'm glad Pinkfinite shipper semua rilek je



Aku ni jenis tak suka mengharap kepada yang memang tak ada harapan tu . Aku ship Infinite dengan APink sebab Woohyun sendiri mengaku yang dia minat A Pink . Siap malu-malu lagi masa dia cakap tu . Inspirit mesti tahu kan . =_= Kalau tak tahu pergi tengok Sesame Player . Sungyeol pun cakap Woohyun dan dia minat APink siap beli album diorang lagi . 

Bayangkan lah perasaan Infinite masa diorang dapat tahu diorang akan ada Variety show satu dengan APink yang Birth Of A Family tu . Ah ada satu part ni Sungyeol dengan sapa ntah kena pilih gambar-gambar photoshoot APink yang diorang suka . Hamboi lama gila woih diorang pilih . Aku tahu mesti lama .Mesti diorang ada cut scene sebab terlalu lama ._. ok . Lagi tak boleh blah masa aku tengok muka Yeol lepas pilih tu , dia pandang sapa ntah pastu tengok balik gambar APink pastu sengih . Hamboi

Aku tak ingat sapa dengan Yeol masa tu sebab aku memang pandang Yeol je lol ekspresi muka dia menarik tak boleh blah sungguh XD Diorang pun sama building apartment . Pergi salon sama . Aku rasa mungkin diorang ada terserempak kat lift . Atau mungkin APink kasi lauk kat Infinite yang pemalas . Lepas tu Infinite pun balas hantar lauk jugak guna bekas yang sama . ok ni angan-angan aku je ;_;

Kalau aku berangan pasal PinkFinite mesti semua scene sweet comel ._.

No , aku tak cakaplah yang aku nak diorang kapel ke apa . Aku pun tak tahu reaksi aku kalau diorang betul-betul dating . Cuma mungkin close friend pun dah cukup .  Aku pun paham perasaan Inspirit . Dan mungkin aku pun tak nak APink kene bash . Aku sayang lah akak 7 orang aku tu . Muka baik je . Susah lah nak timbul rasa benci . Jujur aku cakap .

Entry ni tak ada nak tumpu kat sesiapa . Aku hanya meluahkan rasa PinkFinite aku yang dah lama tak dikeluarkan ni . Maap

Eunji jeles dak tengok CF baru Hoya ? ;~;

bye




No comments:

Post a Comment

Comment here.