Jul 14, 2013

ponteng - diskusi


update --

okay lama gila tak update . berapa bulan dah kan ? err //awkward . okay honestly laptop aku masuk hospital , lama jugak . nasib baik ada handphone so aku tweet things through phone . dan aku tak selesa kalau aku update guna phone . i've been using phone ((onlining)) for more than 5 months i think ? haha okay actually sebelum laptop masuk hospital pun aku dah malas update kan ? huaaaaaaa .....

well aku rasa aku cuma akan update hari ke hari . aku akan cuba ._. blog aku tak ramai readers so aku tak kisah lah sangat . aku malas pulak nak design blog dah . aku sayang code yang aku buat sendiri ni ;_; haha buat sendiri ni  aku bangga ToT jangan buka source tau jangan. jadi orang baik XD

awkward actually ni haha k

tadi ada diskusi . mak bapak kena datang sign report card . haha you know student things . aku malas cakap kat mak aku sobs . taknak kecewakan mak aku . tahun ni aku tak serious langsung lah belajar . haih ya allah . hmmm doakan aku . aku ... ya tolong doakan ... --okay sambung-- aku tak datang sekolah pun tadi . tiba2 mak aku tanya aku "Ili ! Tak sekolah ?" aku cuma balas "hmm" sebab aku mamai masa tu . lepas tu -------senyap---- krik krik . aku sambung tidur . around few minutes after that , mak aku datang "ili hari ni ada diskusi kan ? tak sekolah?" ---------

Mama how did you know TT

urgh mata terbeliak . badan terus baun tegak . ---silence--- Mama sambung "tak sekolah ?" then aku macam dihempap rasa bersalah and how should i reply her omg please help me someone idw to be harsh or something . ((i'm a good child //puke)) so I replied "tanak ---" actually aku tak percaya aku cakap tu lol where did i get the courage ? I ACTUALLY SAID SOMETHING THAT I WANT ! kalau nak tahu , aku susah nak cakap apa yang aku nak . aku tak pandai mintak hadiah . hari jadi selalu aku mana dapat hadiah haha . ah aku dah biasa so aku tak kisah .

--ok sambung-- then silence .... badan aku yang tadinya tegak terus kembali biasa . hahah macam ada kayu baru remove dari badan belakang aku .

Mama I love you I really do .

OKAY . aku nak tidur ah . haha . bye

hugs & kisses

No comments:

Post a Comment

Comment here.