Dec 26, 2012

angan-angan


Eley Gyu .. eleyyy XD

Assalamualaikum .

Aku malas lah pulak nak buat poster yang macam aku cakap tu lol mood tu tak datang lagi nak buat macam mana . Mood tu tak suka aku kot ;_; Aku rasa kalau Myungsoo yang jemput baru dia datang kot ? Nak Myungsoo jugaakk ,, -.-

Oh yang pasal poster City Boy tu sebenarnya aku tak plan nak buat fanfic or cerita pun berdasarkan poster tu . Kalau aku nak , kalau ye kalau , kalau aku nak buat cerita berdasarkan tu yang laki baju merah tu akan jadi leader semestinya . Dah aku letak dia kat tengah . Sombong tapi hensem . Pentingkan diri . Hot temper . Bajet etc but ada juga side dia yang baik sweet .

Yang baju putih sebelah laki baju mera tu akan jadi lelaki yang menjadi idaman wanita . Ala-ala prince lah . *u* aku dah dreaming dah ni . Suka senyum , baik hati , prihatin , perempuan senang terpikat kalau tengok smile dia tu ewah . Killing smile lah katakan . Merangkap penolong dalam group tu lah kot . And also bestfriend kepada leader tu .

Yang baju kotak-kota hitam tu akan jadi playboy tersohor . Flirt sana sini tu memang hobi dia . Semua girls pun memang suka ah flirting dengan dia . Flirt-flirt dia pun dia flirt jenis yang sweet eh . Tak pernah sampai masuk bilik semua tu . Dia akan buat dengan orang yang cinta, sayang je //ignore . Tapi dia jenis pentingkan kawan . Dia hargai kawan dia .

Yang baju putih muka angle-like tepi sekali tu akan jadi member yang paling senyap antara laki-laki hensem tadi tu lol ._. Paling senyap , paling misteri , background life dia tak ramai yang tahu . Lepak dengan kawan dia je . Bestfriend playboy tu . Kiranya playboy tu tahu hampir semua pasal dia atau erti kata lain dia lebih memahami laki misteri ni . Senyap-senyap dia nilah ramai orang minat kat dia . Diorng fikir cool etc oh aku paham XD

Ye aku tahu macam dalam drama an ? XD 

 Walaupun si Playboy tu bestfriend si muka angle-like tu dan leader tu bestfriend dengan prince tu diorang still rapat share semua benda alah korang pahamlah kan ;_; tsk bestnyaaaaa ... ah kalaulah kalaulah ... sobs

Ni poster yang aku cakap tu


\
bye



No comments:

Post a Comment

Comment here.