Dec 4, 2012

None -.-


Assalamualaikum . 

Aku  lepak tumblr je hari ni . Malas nak tweet ;_; Aku jadi malas nak tweet dah sekarang . Hahahahaha meh gelakkan aku pada siapa yang suka tu -.- k ignore . 

Heu BTOB kat Singaporeeeeeeeee //meraung . Sat nanti datang Malaysia pulak T_T Hmm sapa pergi ? Wah tahniaahhh ! //clap clap . Kawan aku kata dia nak pergi tapi mak dia dah guna duit tiket pergi beli TV untuk adik dia . Kesian kawan aku ni . Hahahaha Sarah aku rasa duit tu takkan hilang kalau sebahagian duit tu untuk belanja aku tiket BTOB nyahhahahha //k gurau XD

Masa aku date dengan encik tumblr comel tadi , memang penuh B2ST . Oh aku sukaaaaaaaaa ;_; Heaaaven ! XD Oh atau lebih tepat dash aku penuh dengan YangYo . Sebab dia solo debut kan . Lepas aku scroll , then jumpa gif kitty aku ......................................................... T.T



Aku terpaksa lupakan kitty serta group nya buat sementara waktu . Hahahaha .............. aku kena tenangkan perasaan sebelum semua jadi teruk -.- Aku tak nak jadi fangirl yang macam apa pulak . 

No worries , kitty . Nanti aku akan sokong balik hang dengan group hang . Zettai ! Aku janji . Tak tipu . Tapi aku tak pasti kau bias aku ke tak lepas ni . //drama 

ja ... bai bai 




No comments:

Post a Comment

Comment here.