Dec 4, 2012

Romcom


Laki aku . hokhok ~ 

Assalamualaikum .

Ah , kalau tengok dari title entry aku sebelum ni , mesti perasan yang aku selalu tulis Title dulu baru tulis entry ;_; K maybe aku je yang perasan heu ~.~  Panjang gilaaaa kan entry segmen semalam ? Harhar , aku pun penat buat . Baca pun penat . //k tipu -.-

Semalam aku try buat Romcon poster featuring Jongup . Aku penat cut gambar dia semalam then aku tinggalkan kejap . Lepas tu aku lupa save psd file dia T.T Aku lupa lol padahal dah hensem dah gambar Jongup aku cut . tsk //guling guling 

Lepas bengang pasal lupa save file si hensem Jongup tu , aku tengok lah jdrama yang besepah dalam folder tu .Sebagai bekalan ~ XD Bekalan aku kalau bosan . Haahahah Photoshop pun bekalan aku jugak . Tapi mostly aku layan drama lah hokhok .



Hang nak berenang ke ? ;~;

Disebabkan mood aku tak seberapa semalam , aku tengok lah drama genre romcom . Aku tengok random . Kejap Hana Kimi , kejap Hana Yori Dango , kejap tukar2 . Aku pun tak ingat berapa drama aku tengok malam semalam . Pukul 3 baru aku tido ~.~

Pagi tadi aku bangun , aku rancang nak buat poster . Aku tak tahu kenapa kebelakangan ni aku suka betul buat poster . Maybe sebab 4 hari lepas aku edit poster MyungYeon . Eh bukan Myungsoo-Jiyeon tapi Kim Myungsoo - Kim Sooyeon . Memang peliklah kalau aku buat poster Myungsoo-Jiyeon . XD Nanti aku tunjuk .

So tadi aku cari bahan kejap since aku rasa stock photos yang aku ada sekarang ni macam tak sesuai dengan genre yang aku nak buat . Aku nak buat poster berdasarkan fanfic yang genre romcom . Stock Photos aku untuk genre romcom ciput jek -.- Sebab tu aku nak cari lagi lagipun kebanyakannya aku dah guna .


Macam pernah tengok kan scene ni ? ;_;

Petang tadi akak aku pasang cerita 'Istanbul Aku Datang' . yeah romcom . Aku pun join lah since aku penat cari stock photo berjam-jam . Okay akak Lisa aku comel gilaaaa . Tak delah sexy sangat macam sesetengah artis kat Malaysia ni -.- Percakapan pun sopan je . Tak ada nak kutuk sana sini macam orang tu . //mohon terasa

And tadi . Aku fangirling HSJ kejap . Erghh , makin curang kat ramai member weh . Aku rasa dah terlekat kat Hikaru lah ;~; heuu Birthday dia baru lepas kan ? 2 hari lepas . tsk ok aku tak sempat sambut . T_T Aku scroll tumblr kejap , aku jumpa perkataan 'romcom' . Then aku tertanyalah apa itu 'romcom' . Then aku dating dengan pakcik gugel hensem comel kejap .

Romantic + Comedy = Romcom . Ataupun 'Romedies' 

Itu yang aku dapat lepas google tadi . Lepas tu baru aku perasan pasal romcom dengan aku pada hari ini dan juga semalam . Hahahahaha . Coincidence ke apa woih ? XD Okaylah All thanks to HSJ . Because of them I know what is 'romcom' . Oh masa aku google tadi , ada jugak romcom poster . Haha tak taulah pula ada juga dalam istilah penpik . Aku selalu panggil nama panjang je ;~;

jya bai bai




No comments:

Post a Comment

Comment here.