Dec 10, 2012

pages pages pages -.-



Perfectionnn . . .

Assalamualaikum .

Yosh , aku baru balik dari family trip semalam . Belah ayah aku . Tak de lah best sangat . Actually aku lagi prefer belah mak aku sebab belah mak aku ni sporting habis . Tapi takpelah aku rasa family trip belah ayah aku tu bagi aku untuk kill time je -.-

Family trip belah mak aku tahun ni rasanya family aku tak join kot . Makcik aku ye ye ajak aku . Rasanya memang jarang aku & family aku tak join family trip belah mak aku ni tapi entah mengapa mak aku tanak join tak pula ku tahu ~.~ Mak aku penat kot .

Pakcik aku yang baru balik Haji tu ajak holiday sesame dua family . Tahun lepas pun kitorang holiday sesame . Dua family . K jangan tanya berapa kali kitorang holiday setahun -..-" Aku pun tak tahu . Aku tak tahulah mak aku setuju ke tak . Suka hati mak aku lah . Aku tak kisah .



NO ! NO ! NO ! NO MERCEEEIIY ~ 

Kebelakangan ni aku malas nak online . Takat tweet sikit-sikit , then terus aku blah . Update top3 aku pun aku tak amik tahu -.- Pehal dah aku ni kan . ~.~ So semalam lepas balik dari trip , aku terus online . Kempunan woih rindu gilaaaaaaaaa kat bitubi aku .  Lepas aku check update diorang , aku macam blur . Banyak yang aku tak tahu .

'tak tahu' maksud aku means gambar diorang yang berderet tu lol aku macam "eh tak pernah nampak pun" . Biasanya aku tak macam tu . Tapi pasal bitubi ada variety show yang baru lagi ni aku tahu pulak . Agak pelik disitu .

Lepas aku tekan 'next page' button untuk keberapa kalinya , baru aku sedar aku dah sampai page 30++ ;_; Banyak woihhhh aku tertinggal . Aku malas nak tekan next page , aku terus skip ke page 40-50 . Akhir sekali aku skip ke page 62 . Baru aku jumpa last update bitubi yang aku tahu .



Aku nak dia boleh dak ? ;~;

Aku rasa tak adalah lama sangat aku tak stalk abe bitubi aku ni . Rasanya seminggu tu adalah jugak . Update terlalu banyak kot sampai aku tak boleh ketcap .

Oh , bitubi ada kat Malaysia sekarang . Omgeeeeeeeeeeeee sesungguhnya aku taknak fikir pun about the fact that BTOB in Malaysia now . Jarak aku dengan bitubi dekat je woiiihhh . Rasa nak drive kereta sendiri pergi carik hotel diorag kat mana . Oh lesen ~ lesen ~

Diorang tengah buat apa sekarang . aaaaaaaa Aku lagi gila dari ni sebenar-benarnya . Memang susah nak ungkapkan kegilaan aku dengan menulis sekarang ni . Memang tak boleh . Tengok keadaan aku secara in person pun belum cukup T.T So kesimpulannya , hanya Allah saja yang tahu betapa gilanya aku ni ;~;

Aku ada masalah dengan belak bie ni . Hmmm  

jya ... bai bai .








No comments:

Post a Comment

Comment here.