Dec 24, 2012

City Boy


Dongwoo makin memikat aku sejak kebelakangan ini nampaknya . 

Assalamualaikum .

Lamanya aku tak update . ;~; Sebenarnya aku ada nak update sebelum ni masa hari Jumaat hari tu . Eh hari ni hari apa ?  Ok lah sejak aku cuti sekolah ni hari aku langsung tak tahu apatah lagi tarikh . Eh tarikh aku tahu sebab aku selalu kerling jam dekat laptop aku ni . Dekat sudut tepi screen laptop korang tu kan ? Dia tak tunjuk hari tapi tarikh . Kalau nak tahu tarikh klik je kat situ . Okay aku baru click tadi , dia cakap hari ni hari Isnin . Ok saje nak bagitahu ~.~

Aku ingat hari Jumaat tu nak publish entry pasal BTOBAP yang semakin jadi bualan hangat tidak kira di Facebook , Twitter , Blogger , Tumblr mahupun alam nyata . Segala macam ayat fangirling aku kat dalam tu . Last2 aku tak publish pun . Aku tinggal kan je draft . Masa tu tengah gila fangirling kat tumblr pergh laju gilaa wey semua sibuk dengan BTOBAP . Memang ayat langsung tak keluar . Hati aku je yang berbicara XD

Intro aku panjang ;_;

Ok entry aku tu memang tak ada kena mengena dengan point utama aku kat entry ni lol memang selalu intro ni gaya macam lebat je . Kesian Intro tu aku salahkan padahal aku yang type lol . Sebenarnya aku baru lepas dating dengan Pakcik Photoshop semalam . Pukul 11.30 kami keluar rumah . Sebelum tu aku sempat cari bahan untuk dating kami nanti . Pakcik Photoshop baik gilaaaa dengan aku tapi satu benda yang tidak langsung memberikan kerjasama nya -_- Otak aku tak berinteraksi dengan sebetulnya lol . Aku agak tidak berpuas hati dengan hasil dating kami tu lol

Mungkin dah lama aku tak sentuh photoshop kot . Ni dia hasilnya posternya ;~;

Sebelum
Selepas

Mula-mula tu aku rasa macam kosong je yang atas tu sebab tu aku letak background town-city-like . Tapi aku rasa ada yang kurang lah ;~; Tak macam apa yang aku nak . Tapi aku tak tahu apa yang aku nak tu . Semalam memang aku rasa blur , jam gila ah otak aku langsung tak ada idea nak buat macam mana dah . Oh yang background tu kalau korang tengok a bit low quality kan ._. Aku saja buat dia jadi low quality dari quality dia yang sebelumnya 

Aku ingat nak buat lagi satu . Ah aku kalau tak puas hati dengan satu poster yang aku buat aku akan buat lagi satu tapi yang sebelumnya aku tak buang . Kira macam balas dendam pulak aku ni . Aku tak tetapkan lagi genre apa aku nak buat lepas ni ah biar mood datang dulu ._. Ikut lah angin aku nanti lol

Jya na 










No comments:

Post a Comment

Comment here.