Dec 3, 2012

Rajinkanlah akuu


Hang ok ? ;_; 

Assalamualaikum .

Title aku ... aku memang menurut sejarah yang tidak pernah diketahui kewujudannya , aku memang tak reti bab tajuk ni . Adakah tidak ada jodoh dan persefahaman antara kami ? Oh tidak tidak , *myungsoo cubit peha* eh jeles -..- /maap . aku berangan sebentar -.-

Apa yang aku rajin kalau bab pasal blog ni hanyalah tukar lagu blog -.- Aku memang rajin dengar lagu walaupun ayah aku tentang habis kalau pasal Muzik ni . tsk , macam menentang hubungan aku dengan Myungsoo je . Sadis T.T Maaaaakkk ~ -..- tapi nasib baik Ayah aku dah okay sikit kalau dulu Ayah aku marah . Mungkin sebab Myungsoo pandai ambil hati ayah aku kot ? /manis gila mulut Myungsoo

Kalau ikutkan hati aku , aku hari2 nak update , macam2 dalam pale otak aku ni nak menaip . Tsk apakan daya , cuti ni aku malas sikit . Tweet satu hari pun tak cecah 100 . eh eh 50 pun kengkadang tak capai . Schedule aku penuh dengan drama . Kengkadang aku malas nak on laptop . Sunyi nyaaaaa cuti *bunyi burung*



Atuk hensem dengan alien . Peace + terkejut = ;_; (?)

Okay ignore solution mathematical infinity aku tu -.- Jawab sendiri . Sila kemukakan jawapan di papan putih temlen twitter . Jawapan yang tepat berdasarkan kadar kegilaan fangirling inspirit pada ayat . /ayat pusing -.-  Tak ada mood cuti ni . hmmm Macam kelabu je sekeliling ;~~; /ilusi . -.-

Oh ya aku nak mintak maap kat bebudak inspirits kat fb yang aku sayang amat sungguh sangat . Aku rindu nak fangirling ngan korang lah ;~; rasa nak buat fb baru yang hanya korang je tahu . Den nak cakap , fb den tu tak selamat lah . Privacy tak ada . Bukan sesaje . Maap sesangat . T.T

Den sayang korang . /ayat tulus dari hati . heeuuu

jya bai bai .


No comments:

Post a Comment

Comment here.