Nov 29, 2012

mollaaaa


Aku rindu budak tadika ni ;_; 

Assalamualaikum .

Lama aku tak update . Gomen . Aku sibok dengan download jdrama . Dengan upcoming drama yang aku nak download berlambak dalam list . Yang aku dah download , dah tengok plus dengan yang dah delete lagi tak terkira . Tai alhamdulillah folder tak bersepah ~.~ Aku kalau bab jdrama rajin je nak kemas folder ni .

Aku rindu budak tadika aku atas tu . Tak kisah lah apa orang kata . Aku dan Allah saja yang tahu hati aku ni . Tak ada sapa boleh pertikaikan apa2 . ;p Back to topic -..- Budak tadika aku ... ;~~; Dah besar dah dia ;~; Tipulah kalau aku kata aku tak sedih pasal scene tu . *kesat hingus*

Tapi nasib baik budak tadika aku ni jenis yang faham hati fans dia . Aku tak tipu . Yoseob selalu macam ni . Dia akan keluarkan statement smthg kalau dia ada kecilkan hati fans . Kadang2 yang aku tak tahu pun , Yoseob boleh tahu -..-

Its not a kiss , its lip-touch - Yoseob 

Dia nak sedapkan hati fans dia . Yoseob kalau pasal fans dia care gilaaa T.T Kadang2 aku bersyukur sebab dia ultimate aku . Arigatou Yoseob . ;~~; Nama perempuan tu Song Hayoon . Comel jee kan . Yoseob pandai nae pilih perempuan jenis yang aku susah nak benci . Myungsoo pun . Perempuan tu nampak baik comel geramnya aku tengok . *letak dalam list female bias* XD



Aku malas nak tengok MAMA . Tanak tengok langsung lah ;~; Bila aku dapat tahu Infinite tak boleh attend MAMA , aku still sedapkan hati jugak nak tengok MAMA sebab ada B2ST . Tapi bila aku dapat tahu yang B2ST tak dapat attend MAMA , aku teurs rasa tak bermaya nak tengok . Tak bersemangat . Group top 3 aku tak attend MAMA memang akan berlaku keadaan yang sangat aku tak suka masa tengok MAMA nanti .

Junhyung dengan Hyunseung datang . Hyunseung ofcs for TroubleMaker but Junhyung ? ;~;

Disebabkan Hyunseung tu aku jadi pertimbangkan sama ada nak tengok ke tak . Ahhhh . Na morigesseeooo ! T,T *mental breakdown* Tahun ni mungkin tahun paling tak best dalam sejarah hidup kpop aku -_- //golek atas katil // Aku rasa tengok cut jelah . Mianhae biepie aliensss . Aku doakan korang menang . Hanya berdoa je yang aku mampu . Aminnn ...


Aku rasa SBS Gayo Daejoon lagi best dari MAMA kot . #opps 

jya bai bai ~





No comments:

Post a Comment

Comment here.