Dec 19, 2012

Nak dan tak nak


Assalamualikum . 

Okay entah mengarut entah apa2 je entry aku sebelum ni . Entah apa aku merepek. Tak apa lah . Biar aku je paham hokhok . tsk Myungsoo ... pehal buat muka macam tu tsk saje tak kasi aku chance pandang Hoya ke . And Hoya , kenapa kau nampak tinggi ni ? ;_; 

Minhyuk dengan N masuk 'The Romantic & Idol' season 2 . Oh noooooooo . *flip durian* N , jaga Minhyuk bebaik tau jangan kasi dia menggatal . Gna unnie , kalau Minhyuk menggatal , ikat dia dengan selendang pink Sungjae -.-" Ok sebenarnya 'The Romantic & Idol' tu macam mana sebenarnya ? Pehal panjang sangat nama malas pulak aku nak type . Aku malas nak tengok season 1 punya tapi perasaan aku membuak nak tahu show tu macam mana . Ada 'romantic' bagai . Macam-macam dah aku pikir ni . 

Tapi aku dapat tahu JB masuk 'TRI" season 1 . K , Minhyuk ni pulak rapat dengan JB sejak trainee lagi . Eh apa kena mengena ;_; eh kene lah tu eh jap merepek sungguh aku ni kan ... //flip clock Ah serabut tsk malas nak pikir pasal TRI tu . 

Antara nak dan tak nak ;

Tadi ada rumor pasal kapel baru WGM . Ah selalau macam ni ah //flip kucing . Asal akhir tahun je ada rumor . Yang list kapel WGM tu semua tip top hot kembaboom semuanya . Aku rasa kalau betul papan board rating tu pun tak cukup nak menyatakan jumlah rating . //merepek -.- Chansung - Jooyeon , Wooyoung - Nana , Cheondung - Yuri , Gikwang - Yoona , Yoseob - Jiyeon , Eli - Hara (?!) , Minho - Hyuna , Donghae - Dara , Taeyang - Hyosung , Seungri - Krystal .

Warna purple melambangkan aku tak berapa kisah kalau betul ke tak . Warna merah menunjukkan aku nak ianya betul-betul jadi dan aku buat pertama kalinya akan layan WGM kapel tu full semua ep . Warna kelabu pudar melambangkan aku tengah gali tanah guna pisau . //aku tak tahu kenapa scene gali tanah muncul dalam kepala otak aku . Warna kuning maknanya aku macam tengah "what ?! just what ?! no no you must be kidding" .

Ah rumor kapel Gikwang-Yoona masuk WGM tu dari tahun lepas -.- Aku suka sebab aku ship diorang tapi mesti ada fans kiki sedih . Kenapa . Kenapa . Director tu buat untuk apa ? Diorang tak akan faham perasaan fans macam mana . Ada sesetengah idol faham . Tapi director ni rasanya lapar selipar agaknya //kacau sup selipar . Bagi aku tak payahlah ada show macam ni . Tak ada fanwar . Bahagia .

jeng jeng jeng ...

Aku dah tukar sikit blog . Hahahahaha ye ye je aku kata aku malas nak buat onclick page tapi aku tak suka mende alah loading semua tu . Tapi aku rasa macam terlalu banyak tab ah kat atas tu dah macam mengelirukan .  Ada benda yang aku tertinggal tak ? Aku buat tu pukul 2 pagi so maybe ada code yang tak betul . Dah lah sekarang kalau aku type ada je typo . Nantilah aku check balik code .

jya na






No comments:

Post a Comment

Comment here.